Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The integration of computers into school curricula has traditionally been seen as fostering sustainability by adhering to a taxonomy of discrete influences. Yet, even in developed countries, adherence to such taxonomies has often not led to sustainability. This book argues that the reason for such failure is caused by the inability of planners, strategists and implementers to recognise such integration projects as taking place within nested, dynamic complex systems which are inextricably situated in yet larger, overlapping systems. The book provides a new conceptual framework which will enable planners and practitioners to identify influences on the sustainability of projects which seek to integrate technology in school curricula. This framework should be of use to educational planners in government departments, school principals and all teachers who wish to integrate technology into their pedagogical practices - particularly those in developing countries.