Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Couponing is a well-known and old promotional instrument. Coupon-vouchers are used in various countries all over the world for different objectives such as customer retention, market share increase, price discrimination, or market research. Nevertheless, the efficiency of traditional coupon processing is doubted. Many objectives can only be achieved to a limited extent. Most problems of traditional couponing result from the way of coupon treatment. Inefficient ways of distribution and various media discontinuities during the processing lead to negative side-effects such as fault and redemption by wrong consumers. Axel Winkelmann especially contributes to the body of knowledge in the information systems discipline by outlining an efficient framework for integrated coupon processing without media discontinuities. He proposes a conceptualization with special regard to the inefficiency of traditional couponing. His work can be used to facilitate and improve the coupon promotion handling. This book is directed at practitioners and academics in the field of information systems and marketing promotions.