Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is concerned with the educational aspects of gaming simulation procedures and their application to urban studies and to the teaching of town planning. It analyses the availability and relevance of these instructional simulation techniques as a simple way of presenting, relating and manipulating many divergent observations concerning the environment and human settlement. Dr Taylor divides his book into three main sections: the first identifies the background and evolution of instructional simulation, the second examines urban development gaming's emerging importance and justification and the third reviews some of the issues that must be contemplated if the potential of gaming simulation techniques are to be fully realised. This was the first book to provide a comprehensive and authoritative review of the state of knowledge on instructional simulations relevant to urban problems. As such it will be of great interest and practical value to all those involved in urban studies and environmental planning.