Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
En la economía contemporánea los servicios han adquirido nueva significación, tanto por la importancia que asumen en el conjunto de la actividad económica como por el hecho de que en la producción y la gestión de los mismos se introducen innovaciones que son factores de eficiencia y competitividad para el resto de la economía y afectan otras dimensiones de la vida social, como son las de la salud, la educación, la recreación, la inclusión, etc. Por su parte, en América Latina y el Caribe (ALC) la evolución de los distintos servicios ha sido desigual, y en general con rezagos, con respecto a las economías más avanzadas así como con grandes heterogeneidades en la región. Pero las interacciones en el ámbito iberoamericano han aportado elementos innovadores en algunos de ellos. En este trabajo se analizan en el contexto iberoamericano, los esfuerzos realizados por los países de la región para desarrollar innovaciones tecnológicas y organizacionales en los servicios considerando primero un cuadro general, y luego viendo con detalle los casos de comunicaciones, turismo y banca, mostrando alcances así como los desafíos y ventanas de oportunidades que enfrentan para el desarrollo.