Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What can infants hear? Is it useful for them to sing and listen to music? How can their musical development be improved? In this book, Tafuri explores these and other questions through a longitudinal research project devoted to studying musical development from 0 to 6 years in children, with particular attention on the ability to sing in tune. During these 6 years, the subjects would have a regular music education experience with their mothers and often other members of the immediate family. This book reconstructs the development of human musical abilities and puts forward an educational perspective based on the results of the research. The book will be of crucial interest to parents and music educators so that they can have scientific, theoretical and methodological foundations for their educational strategies.