• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Management
  4. Industry 4.0: Research and Practice

Industry 4.0: Research and Practice

Michael Sony, Jiju Antony, Raja Jayaraman, Guilherme Tortorella, Maher Maalouf
Paperback | Engels
€ 83,95
+ 167 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Industry 4.0: Research and Practice offers a non-technical introduction to the rapidly evolving landscape of the fourth industrial revolution. With advancements in artificial intelligence, big data, cyber-physical systems, and the Internet of Things (IoT), organizations across the world are experiencing a profound digital transformation. This essential guide is tailored to academics, business leaders, and practitioners who are seeking to understand the complexities of Industry 4.0. Through indepth analyses, real-world case studies, and practical frameworks, this book examines the benefits, challenges, and strategic implications of Industry 4.0 technologies in diverse sectors -- from manufacturing and healthcare to oil and gas, financial services, and beyond.Key topics addressed include: the evolution and foundational technologies of Industry 4.0; the pros and cons of organizational digital transformation across different continents and economies; cyber-physical system architecture; the socio-technical implications of Industry 4.0; practical models for assessing organizational readiness; organizational performance among early and late adopters of Industry 4.0; sustainability; and the emerging landscape of Industry 5.0.Packed with practical insights and global case studies, this volume equips readers with the knowledge to harness cutting-edge technologies, drive innovation, and ensure long-term success in the digital age. Whether you're shaping policy, driving corporate strategy, or conducting academic research, this book is an indispensable resource for understanding and leading the Industry 4.0 era.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
528
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781800617322
Verschijningsdatum:
20/12/2025
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 167 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.