Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
India's State-run Media presents a new perspective on broadcasting by bringing together two neglected areas of research in media studies in India - the intertwined genealogies of sovereignty, public, religion, and nation in radio and television, and the spatiotemporal dynamics of broadcasting into a single analytic inquiry. It argues that the spatiotemporalities of broadcasting and the inter-relationships among the public, religion, and nation can be traced to an organizing concept that shaped India's late colonial and postcolonial histories - sovereignty. The book contends that studies of television have glossed over the meanings, experiences, and practices of the religious in televisual narratives and viewers' interpretations of television programs. Drawing on the philosophical writings of Paul Ricoeur and Michel Foucault, connecting their ideas with media, cultural, and religious studies, it examines cultural discourses, power relations, repertoire of meanings, social events, etc. in broadcasting in late colonial and postcolonial India.