Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study, broad based in its objectives and using a mixed-methods approach, set out to examine inclusive education for students with moderate to severe disabilities attending regular secondary schools throughout Victoria, Australia, between 1998 and 2000. It attempted to uncover salient issues schools were facing with respect to inclusion and examined how schools dealt with those issues. Each of the issues uncovered was viewed as a curriculum issue'. The identified solutions, in part, pointed strongly towards changing the role of integration teachers in order to facilitate better training for teachers in areas of curriculum modification and delivery, time and classroom management, and understanding and addressing the special needs of students with moderate to severe disabilities in their classes. This book might be of interest to other educational researchers and those wising to investigate inclusive practice at the secondary school level.