Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From the theoretical vantage point, this book explicates the major concepts in vocabulary learning and acquisition. From the practical perspective, it provides the prospective readers with in-depth understanding of how these pedagogical interventions can be implemented in the classroom settings. Teachers and students of second or foreign languages agree that vocabulary acquisition is a major goal of language learning and research into vocabulary learning for EFL students has been prominent. The present book also illuminates the effects of instruction in deriving word meaning on incidental vocabulary learning in EFL contexts. It is postulated that inferring word meaning in context creates opportunities for incidental learning, enables vocabulary acquisition and reading at the same time, and is more individualized and student-based because the vocabulary being acquired is dependent on the student's own selection of reading materials.