Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Revision with unchanged content. Student persistence has long been valued by higher education (Glynn, Sauer, & Miller, 2003). Student interaction significantly impacts persistence rates (Tinto, 1975). The environment has a major influence on how students interact (Lewin, 1936). One way in which the environment influences interactions is by a building design (Strange & Banning, 2001), including residence hall design. Despite theories that building design impacts interactions, there is little research that explores how student interaction is influenced as a result of residence hall design.The purpose of this study was to understand how residence hall spaces that differ by architectural style impact college student interaction. Specifically, this study examined interactions that took place among residents in traditional and suite style residence halls. This book is addressed to college student affairs administrators; specifically those working with residence hall communities, as well as those who develop residence halls or other campus facilities. It is also addressed to architects and interior designers who work with institutions of higher learning through the design or renovation process of residence halls.