Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
At the beginning of the eighteenth century, a generation of collectors in France and the Holy Roman Empire developed new principles for the display of paintings, principles based on comparison triggered by the mixture of schools and periods; its aim was to encourage analysis and connoisseurship through comparison and conversation. The ground-breaking theories of Roger de Piles were central to this novel approach, and essential to its understanding. These principles were predominant until the 1780s. This book examines case studies in France, the German Empire and the UK that exemplify these new principles.