• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image

Impact of Corporate Social Responsibility On Brand Image

A Study on Telecom Brands of Pakistan

Amna Arif, Muhammad Nadeem Salam
Paperback | Engels
€ 77,95
+ 155 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Many researches have been conducted to find out the effect of Corporate Social Responsibility on various other dimensions of organization, e.g. corporate branding, investment, sales, performance and corporate image. However, there is a huge gap in studies to find out which factor is mainly responsible for Corporate Social Responsibility to influence on other dimensions of the brand. Brand image is the most important and basic part of the brand equity as brand image consists of all associations in the mind of consumers related to that brand. So if anything which has the effect on a corporation from customer's point of view is brand image. This study helped us to find out the relationship between Corporate Social Responsibility and brand image, and the results prove that the Corporate Social Responsible activities have a positive effect on the brand image. Pakistan is currently facing the first wave of Corporate Social Responsibility, which is society focused because of which Corporate Social Responsibility awareness is not to a good extent in Pakistan. In Pakistan only MNC's are implementing the concept of Corporate Social Responsibility.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
308
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659251405
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 155 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.