Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book examined student motivation and performance of fifth grade urban students in Mathematics using the lesson study model of action research. A literature review discusses the relationships found between motivation and achievement, motivation and technology, as well as technology and achievement. Interactive web-based activities were observed for motivation and engagement and alterations to the lessons were made according to that documentation. Performance was measured using standardized and teacher-created tests scores. The use of interactive computer games in mathematics lessons was found to have a positive impact on student motivation, engagement and achievement in the content areas examined since student performance on post-tests increased.