• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Imagineering

Innovation in the Experience Economy

Gabriëlle Kuiper, Bart Smit
Paperback | Engels
€ 71,45
+ 142 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

To survive in today's complex economies, it is imperative for companies to understand their consumers in terms of how and why they like to use their products. Distinction based on quality no longer provides competitive advantage. Imagineers use design methods to create meaningful experiences that connect consumers to brands, employees to companies and consumers to consumers. This book explains the background of the need for experiences and then focuses on how to design them. Bringing theory into practice for students of tourism marketing, event planning and business, it provides a window into the creative world of Imagineering.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
292
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781780644653
Verschijningsdatum:
14/09/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
188 mm x 244 mm
Gewicht:
816 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 142 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.