Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book combines a straightforward approach to the theoretical study of human communication with an enjoyable range of practical exercises which enable the student to see how the theory translates into practice. Games, role plays and experiments for both individuals and groups demonstrate how communication really works. This new edition includes additional material on communication in groups: the ingredients of effective groups, effective chairing and management of groups. It also contains new material on transactional analysis, using case studies drawn from a variety of contexts. Recent developments in electronic communication are also outlined. Key topics covered include perception, attitudes, listening and nonverbal behaviour. The result is a flexible teaching and learning resource ideal for all courses introducing communication theory and practice.