• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Identity-Based Brand Management

Fundamentals--Strategy--Implementation--Controlling

Christoph Burmann, Nicola-Maria Riley, Tilo Halaszovich, Michael Schade, Kristina Klein, Rico Piehler
Boek
€ 62,45
+ 124 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This textbook provides a comprehensive overview of identity-based brand management based on current research. The authors focus on the design of the brand identity, which covers the internal perspective of brand management, and the resulting external brand image perceived by consumers and other audiences. The book covers topics such as brand positioning, the design of the brand architecture and brand elements, the management of brand touchpoints and the customer journey, as well as multi-sensory brand management and brand management in a digital environment. Further topics covered are international brand management, brand management in the retail sector, in social media and on digital brand platforms (electronic marketplaces). Numerous practical examples illustrate the applicability of the concept of identity-based brand management. The authors show that this concept is a valuable management model to make brands successful. In the 3rd edition, all chapters were fundamentally revised and latest research findings were integrated. A new section on corporate social responsibility due to the increasing importance of brands' societal and environmental responsibilities and up-to-date practical examples were added.

Additional material is available via an app: Download the Springer Nature Flashcards App and use exclusive content to test your knowledge.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
321
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783658483142
Verschijningsdatum:
16/07/2025
Uitvoering:
Boek
Afmetingen:
168 mm x 239 mm
Gewicht:
562 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 124 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Suske en Wiske & Jommeke trakteren

Koop hun avonturen nu voor slechts € 5!
CADEAU
actie strips
CADEAU

Alleen in onze winkels: Gratis Murdle boekje vol moordmysteries

bij een aankoop tijdens Weekend van de Klant (OP=OP!)
CADEAU
actie weekend van de klant
CADEAU

Een goed verhaal is geld waard

Krijg nu een € 4 voucher bij elke aankoop vanaf € 40
CADEAU
Terugkeeractie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.