Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There has been concern for more than a decade that pupils in English schools do not have sufficient knowledge, skills and understanding of Information and Communication Technology (ICT). This research investigates approaches to the organisation of the ICT curriculum, teaching and learning, management, staffing and resources that are associated with high levels of ICT capability among 14-16 year olds in four secondary schools, each of which organised the delivery of the ICT curriculum in different ways. The more and less successful schools are characterised, and there is discussion of the issues arising and those areas requiring further research.