Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over 54 million adults in the nation s labor force lack a college degree. Adult learners need convenient, flexible, and innovative educational pathways to help them succeed in college. Community colleges, major providers of higher education, are in a good position to meet the untapped potential of adult learners. This book examines the attitudes of community college faculty regarding the effectiveness of hybrid courses. Hybrid courses are defined as courses that replace at least half of the face-to-face class sessions with virtual online forums and web-based instructional activities through the use of a course management system. A review of available literature revealed a lack of research regarding faculty attitudes and experiences involving hybrid courses. The impact of the hybrid instructional method is timely and extends the related research. Hybrid courses appear to hold pedagogical benefits, in particular, for engendering active, experiential, reflective, and collaborative learning that are especially attractive for adult learners because students can pace and direct their own learning.