Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The interface between HIV/AIDS, education and human rights is an important issue in Jamaican society. The spread of HIV/AIDS in the Caribbean is second only to that in Africa and Jamaica itself has the second highest numbers of HIV+ individuals within the Caribbean region. Using a qualitative methodology, this exploratory study aimed to discern the schooling experiences of HIV+ children and young people in Jamaica. Despite reported high levels of stigma and discrimination within society itself, there was no evidence of children and young people experiencing discrimination at school as a result of their HIV+ status due to the absence of relevant national laws on anti-discrimination or due to the failure, of any adult, to act on relevant policies aimed at safeguarding them.