Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Human Resource Management in Public Service: Paradoxes, Processes, and Problems offers provocative and thorough coverage of the complex issues faced by employees and managers in the public sector, including managing under tight budgets with increasing costs, hiring freezes, contracting out, and the politicization of the civil service. Continuing the award-winning tradition of previous editions, authors Evan M. Berman, James S. Bowman, Jonathan P. West, and Montgomery R. Van Wart encourage active learning through various skill-building exercises and a mixture of individual, group, and in-class tasks.
The Seventh Edition includes new examples on how COVID-19 has disrupted the workplace, equity and racial discord, organizational diversity, employee engagement and motivation, leadership development training, work-life balance, gender-based inequities, behavioral biases in appraisal, and unionization trends.