Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The research titled "Human Performance Technology to improve learning performance at Allama Iqbal Open University" is taken in the meaning that learning is already being carried out at certain levels at Allama Iqbal Open University. It can be improved under the umbrella of Human Performance Technology. "Human Performance Technology (HPT) is the systematic and systemic identification and removal of barriers to individual and organizational performance" (Chevalier, 2004). Human Performance Technology, a systematic and systemic interdisciplinary rich discipline, finds out opportunities, new situations and removes human performance barriers to individuals in the context of organizational structures. B.F. Skinners idea of small step instruction and intensive feed-back keeps this discipline up and evergreen. Flexible and continuing improvement techniques in accordance with performance improvement standards can be inducted into learning context to improve observable and measureable learning performance. It is a subject of professionals and is derived from theoretical as well as applied subjects including Human Resource Management, Cognitive Engineering, Information Technology, Ergonomics