Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book gives both language teachers and learners an opportunity to work with teaching and testing activities due to the fact that teaching and testing are closely related to each other. In fact, what makes students perform better in their grammar tests is their ability to use context as well as their grammatical knowledge in order to act more communicatively within their teaching curriculum, so the current book aims to determine whether the use of "cloze tests" is more effective than the "multiple-choice tests" in developing the EFL learners' knowledge of grammar , to provide some guidelines for curricula developers',to prepare some insights for both material preparation and test design, and to provide the EFL teachers with some insights to teaching as well as testing grammar.