Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Welcome to the all-new, revised and revamped edition! Embark on an exciting journey into the future, using trend research as your compass.
Take a deep dive into the future with this book as your trusty companion. "How to Research Trends" shows you how to navigate and explore using the powerful tool of trend research. Learn how to scan the environment for signs of change, analyse trend spots, and apply insights to kickstart innovation.
This revised edition is designed for professionals who want to incorporate trend research into their own work. It features new interviews with professionals and agencies, as well as newly added theories, including Shalom Schwartz's human values model and Sharpe's Three Horizons Framework. Learn how to use trend research to explore the future, and you'll be prepared for change and the uncertainties it brings.
* Interviews with professionals that provide insights on how to implement trends. * Various activities and tools to be used individually or in a team. * A dedicated chapter on how to set up your own trend practice within your organisation.