• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones

How to Have Happy Clients and Turn Unhappy Clients into Happy Ones E-BOOK

Gini Graham Scott Ph.D.
E-book | Engels
€ 2,49
+ 2 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

HOW TO HAVE HAPPY CLIENTS AND TURN UNHAPPY CLIENTS INTO HAPPY ONES features what to do and what mistakes to avoid in order to keep your clients happy.  It also discusses what to do if a client has a bad experience in order to fix things. 

     It includes chapters on these topics:

      - an example of a service provider who did everything wrong

      - a discussion of what not to do and do

      - how to fix it when things go wrong

      - what to do if you and the unhappy client run into each other

      - how to be a good client yourself.

      The author has had hundreds of happy clients over the years, and was inspired to write this book after seeing the mistakes some service providers make

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781386969150
Verschijningsdatum:
20/07/2018
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 2 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juni
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.