Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a rewritten version of Malene Jorgensen's Master's thesis paper, "Individual, Psychological and Interactional: An Examination of Credibility of Corporate Banking Websites from a Psychological Perspective." The book discusses interviews and research conducted by Jorgensen during her time at the University of Copenhagen, when she was researching what people found to be credible elements on corporate banking websites. In this book, Jorgensen presents the study of "the psychology of language use," introduces basic communication theory and explains how each element on a website (color, images, text and layout) is interpreted psychologically by individuals visiting the website. In addition, she discusses what people should consider when creating a corporate website.