Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This collection of essays discusses the marketing of scientific and medical instruments from the eighteenth century to the First World War. The evidence presented here is derived from sources as diverse as contemporary trade literature, through newspaper advertisements, to rarely-surviving inventories, and from the instruments themselves. The picture may not yet be complete, but it has been acknowledged that it is more complex than sketched out twenty-five or even fifty years ago. Here is a collection of case-studies from the United Kingdom, the Americas and Europe showing instruments moving from maker to market-place, and, to some extent, what happened next.
Contributors are: Alexi Baker, Paolo Brenni, Laura Cházaro, Gloria Clifton, Peggy Aldrich Kidwell, Richard L. Kremer, A.D. Morrison-Low, Joshua Nall, Sara J. Schechner, and Liba Taub.