Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de ongeziene drukte kan je online bestelling met thuislevering op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Kies voor afhaling in een winkel met voorraad. Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Hooked E-BOOK

How to Build Habit-Forming Products

Nir Eyal
E-book | Engels
€ 10,99
+ 10 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

THE INTERNATIONAL BESTSELLER WITH OVER 500,000 COPIES SOLD WORLDWIDE.

IN ‘HOOKED’, NIR EYAL REVEALS HOW SUCCESSFUL COMPANIES CREATE PRODUCTS PEOPLE CAN'T PUT DOWN.

‘Hooked changed my life. It's essential reading for anyone who wants to better understand their actions and habits.' – Steven Bartlett, investor, BBC Dragon and host of The Diary of a CEO podcast

*****

Why do some products capture our attention while others flop?
What makes us engage with certain things out of sheer habit?
Is there an underlying pattern to how technologies hook us?

Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model – a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again.

Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and riveting examples, from the iPhone to Twitter, Instagram and Google.

WHAT READERS ARE SAYING:

‘A great book for the modern marketing or business professional but [also] a great read for anyone interested in the psychology of habit and how it shapes our lives, our personalities and products.’ ‘Whether you are an entrepreneur just getting started, a psychologist seeking depth or an avid reader wanting to know more about the world around us, you’ll love this book!’ ‘Ironically, I was hooked on to this book! A must read for people looking to know the psychology behind tech giants like Facebook and Pinterest.'

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780241971857
Verschijningsdatum:
3/11/2014
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 10 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.