Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book focuses on the role of self-regulation of learning, self-efficacy beliefs, and academic delay of gratification as three important components necessary to ascertain academic achievement through successful homework completion among college students. In an attempt to understand the role of homework that so much affect parents, students, and educators, this book reports new findings associating positive outcomes of homework with self-regulation of learning and motivational beliefs. The important contribution of this book rest on its emphasis on learners as proactive agents who focus on goals, intrinsic motivation, outcome expectations, self-monitoring, and self-evaluation in order to attain valuable academic goals. This book is grounded in the premise that students, teachers, administrators, and policy makers can orchestrate their efforts to empower students with self-regulatory learning strategies, appropriate motivational beliefs, and academic knowledge and skills.