Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A fascinating multi-dimensional investigation of popular film as a commercial, cultural and social phenomenon, focusing on well known and controversial films, and on important - and marketable - issues such as sex and violence. Traces the circulation in Britain of three Hollywood films - Basic Instinct, Bram Stoker's Dracula and Natural Born Killers - from marketing and critical reception to consumption. Draws on economic and discursive contexts and original audience research to trace how meanings, pleasures and uses are derived from popular film. First in the field to look at how Hollywood blockbusters are marketed in Britain. Combining detailed case studies with a clear and up-to-date overview of audience research and the political economy of contemporary cinema this will be essential reading for students of film, popular culture and the media.