Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In dit toegankelijke en lichtvoetige boek leert Jasper van Kuijk je de allerbeste methode om producten, diensten en systemen te ontwikkelen waar iedereen mee uit de voeten kan.
Iedereen heeft te maken met onbegrijpelijke apps, bizar ingewikkelde apparaten of frustrerende IT-systemen. Slechte ontwerpen schieten hun doel voorbij en kunnen zelfs mensen buitensluiten. Wat nou als we onze producten, diensten en systemen zo kunnen ontwerpen dat mensen ze wél kunnen en willen gebruiken? Het goede nieuws is: zon manier van werken bestaat. Gebruiksgericht ontwerpen is een aanpak die is ontwikkeld in de ontwerp- en interactiewereld, maar die ook daarbuiten veel waarde heeft. Dus niet alleen voor het ontwerpen van interfaces en producten, maar voor alles waar we de wereld om ons heen mee vullen, van lesmateriaal tot behandelprocedures.
In Hoe makkelijk kun je het maken? laat Jasper van Kuijk je op toegankelijke en lichtvoetige wijze kennismaken met de principes en de praktijk van gebruiksgericht ontwerpen. Of je nu wel of niet ontwerper in je functieomschrijving hebt staan, met dit boek leer je om zo te ontwerpen dat je het leven van klanten, burgers, leerlingen, cliënten, patiënten, medewerkers en andere mensachtigen beter, leuker en makkelijker maakt.