Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Contactpersonen zijn het aanspreekpunt voor ouders en leerlingen bij klachten over schoolzaken. Ze zorgen ervoor dat klachten niet blijven broeien of escaleren, maar volgens de juiste klachtenroutes worden behandeld.
De term ‘contact’ is essentieel in de taakbenaming: de contactpersoon is een herkenbaar aanspreekpunt met wie een klager contact legt. De contactpersoon wijst de klager de weg door de klachtenprocedure.
Klachtenbehandeling is voor de meeste contactpersonen (gelukkig) geen dagelijkse routine, dus moeten ze in voorkomende gevallen vaak opzoeken hoe het ook alweer zit. Ben jij aangesteld als contactpersoon op jouw school? Dan is dit zakboek een naslagwerk om altijd bij de hand te hebben. Alle informatie staat compact bij elkaar, en is voor deze derde druk volledig herzien en uitgebreid.