Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Er worden boeken volgeschreven over marketing. Nieuwe inzichten,cases, modellen, we hebben een dynamisch vak.
Wat vandaag werkt, lijkt morgen alweer achterhaald. Als marketeer doe je je best om de snel veranderende wereld om je heen en de doelgroep te (blijven) snappen om relevante verandering aan te jagen. Maar dat betekent niet dat je de
aanpak opnieuw moet uitvinden als je met een nieuw onderwerp aan de slag gaat.
Met deze recepten heb je die aanpak snel onder de knie. 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt.
Een doeboek waarmee je bijvoorbeeld een strakke merkpositionering neerzet, een helder marketingplan schrijft dat niet in een la verdwijnt, een razend goed idee voor een nieuwe dienst of product ontwikkelt, de ideale klantreis uitwerkt of een effectieve communicatiecampagne realiseert. Met dit boek word je snel een allround marketingmasterchef!
‘Eens in de zoveel tijd komt er een handboek voorbij dat iedere marketeer gelezen moet hebben.
Dit is er zo een. Lekker praktisch, heerlijk luchtig, makkelijk toepasbaar.
Fijn leesbaar in begrijpelijke taal. Voor iedere beginnende marketeer een aanrader om te lezen en er met regelmaat bij te pakken. Voor doorgewinterde koks in de marketingkeuken een opfriscursus waar je al je hele carrière naar op zoek was.’
Mariëlle Krouwel, Director of Branding – NN Group N.V.