• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Onze winkels blijven open volgens hun normale openingsuren. We houden het extra veilig en volgen alle richtlijnen nauwkeurig op.
Laat je inspireren door ons team in de winkels. Bestel online en haal je bestelling af in een van onze winkels. Of laat je bestelling thuis leveren.
Kies je voor thuislevering? Hou er dan rekening mee dat je bestelling iets langer dan normaal onderweg kan zijn.
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Het innovatiedoolhof

4 routes naar een succesvolle new businesscase

Gijs van Wulfen
Paperback | Nederlands
€ 34,95
+ 69 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Haal af binnen de 5 werkdagen nadat je bestelling klaarligt

Omschrijving

Van alle innovatieprojecten haalt 80% de markt niet. Is de start van innovatie voor jou persoonlijk ook een zoektocht? Dan ben je niet de enige. Misschien word je tegengehouden door een gebrek aan tijd en middelen. Of je weet niet goed wat de eindklant wil. En veel collega’s schepen je af omdat zij hun nek niet willen uitsteken. Als spreker over innovatie reist Gijs van Wulfen de hele wereld over: van Turkije naar Tokio en van Canada naar Kaapstad. Overal merkt hij dat innovators dezelfde obstakels tegenkomen en daar wil hij wat aan doen. Hij ontdekte in ruim vijftig innovatieprojecten hoe je de chaotische start van innovatie kunt structureren. En welke tien essentiële activiteiten je in welke volgorde moet uitvoeren om succesvol het innovatiedoolhof te doorlopen. Vanuit vier logische startpunten lopen er heldere routes naar een succesvolle businesscase voor nieuwe producten, diensten en businessmodellen: 1. De Idee-route: je hebt een idee, wat nu? 2. De Technologie-route: je hebt een nieuwe technologie, wat nu? 3. De Klantknelpunt-route: je hebt een klantprobleem ontdekt, wat nu? 4. De Noodzaak-route: je moet innoveren, wat nu? Geïnspireerd door cases van Airbnb, Google Glass, Angry Birds, LEGO en via deze innovatieroutes leer je essentiële vragen te beantwoorden voor een succesvolle start van innovatie, zoals: Hoe weet ik of de klant erop zit te wachten? Of het maakbaar is? Of het rendabel is? Met dit boek zet je de juiste stappen op het juiste moment in de juiste volgorde. Zo maak je zelf innovatie simpeler.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9789089653123
  • Verschijningsdatum: 5/04/2016
  • Aantal bladzijden: 248
  • Uitgeverij: Van Duuren Media
  • Afmetingen: 200 mm x 250 mm
  • Gewicht: 752 g
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 248
  • Productcode (EAN): 9789089653123
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 5/04/2016