Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Achter de deur van de notaris gaat een wereld van emoties schuil. In dit boek vertellen notarissen wat ze allemaal meemaken in hun spreekkamer.
Soms zijn de verhalen ontroerend en hartverwarmend, soms schokkend en verbijsterend. Lees hoe families door twisten worden verscheurd, partners elkaar bedriegen en ouders zich opofferen voor hun kinderen. Veel van deze verhalen lijken ongelooflijk, maar ze zijn allemaal waargebeurd.
Lees het verhaal over de verloren broer die tijdens de begrafenis van zijn moeder het ouderlijk huis laat leeghalen. De welgestelde ondernemer die met zijn vrouw een testament afsluit, om alles een week later aan zijn Russische minnares na te laten. Maar lees ook het verhaal over de broers en zussen die alles op alles zetten om een kleine erfenis te kunnen delen met een geliefde stiefzus.
Schrijver, journalist en bladenmaker Johan Nebbeling ontdekte dat een notaris veel meer is dan een juridisch expert. Het vergt veel tact en wijsheid om elke dag weer begrip te tonen voor alle menselijke emoties in je kantoor. Nebbeling is een geboren verhalenverteller die de notarissen en hun klanten in al hun kwetsbaarheid laat zien, maar hen altijd in hun waarde laat.