• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Het einde van winkels? E-BOOK

de strijd om de klant, waarom het niet meer vanzelfsprekend is om naar een winkel te gaan

Cor Molenaar
E-book | Nederlands
€ 37,95
+ 37 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardig alternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.
Is er nog wel een toekomst voor winkels? Welke ontwikkelingen volgen elkaar
op en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models?
Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedrag van consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe het is en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijk uit gaat zien.
Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en op
een andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordt een webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo?
Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of een kwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruik maken van de kansen van internet zullen overleven.
Prof Dr C.N.A. Molenaar is buitengewoon hoogleraar eMarketing & Distance Selling aan de RSM/ErasmusUniversiteit te Rotterdam, directeur van het strategische adviesbureau eXQuo Consultancy in Oosterbeek en o.a. voorzitter van de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg. Hij is strategisch adviseur bij diverse bedrijven, geeft lezingen en workshops en is auteur van vele boeken waaronder de bestseller Het Nieuwe Winkelen (2009), in Engels vertaald onder de titel Shopping 3.0

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789052619118
Verschijningsdatum:
28/08/2011
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 37 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.