• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Hebbes!

Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen

Adriaan Oomen
Paperback | Nederlands
€ 29,95
+ 59 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd

dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van

een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van

de klant zouden uitgaan?



Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële)

klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.



Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud

Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en

communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen

met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel

'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau

ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.



www.addfocus.nl

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789052619422
Verschijningsdatum:
7/09/2012
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
160 mm x 240 mm
Gewicht:
270 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 59 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.