Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a comparative, qualitative research study of an educational phenomenon still functioning worldwide: Hizmet. Dr. Parrillo and Dr. Ansari present a cross-cultural study of Hizmet schools in seven countries of varying histories and ethnic compositions. Some are fairly homogeneous, while others are longstanding multicultural, multiracial societies. Some have Muslim-majority populations, others a small Muslim minority. Through hundreds of interviews with students, parents, staff, and financial supporters, the authors explored individual perceptions and experiences, as well as the triad of student/parent/school interaction. Analyzing the commonality of the schools' structures and processes in different settings, they offer their insights about the schools' success in achieving their twin goals of offering a quality education and promoting interethnic harmony.