• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Geneeskunde
  5. Healthcare Strategic Planning, Fourth Edition

Healthcare Strategic Planning, Fourth Edition

John Harris
Paperback | Engels | ACHE Management
€ 119,45
+ 238 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Instructor Resources: PowerPoint slides of the book's exhibits and a transition guide to the new edition.

The US healthcare delivery system is undergoing unprecedented transformation. In response to rapid and profound changes in technology, competition, consumerism, and other areas, healthcare leaders must help their organizations develop and implement effective strategies to survive and thrive. This fourth edition of Healthcare Strategic Planning, edited by John M. Harris (and previously authored by Alan M. Zuckerman), provides core insights into strategic planning practice and theory and shows how those insights can be applied to healthcare organizations. Examples from actual healthcare organizations add real-life detail and reinforcement. By following the book's step-by-step guide to the stages of strategic planning--analyzing the environment, determining organizational direction, formulating strategies, and transitioning to implementation--readers will learn how to answer the question everyone in healthcare management is asking: Where are we going? This new edition addresses strategic planning in the context of contemporary healthcare issues, particularly population health, value-based payment, and shifting provider-payer partnerships. It features the following new or enhanced material and more: Fresh strategies for incorporating strategic thinking into management routinesExpanded coverage of environmental analysis, including tips on organizing the data collection process and identifying market trendsNew strategy formulation examples that illustrate the relationship among between crucial issues, goals, and key metricsA step-by-step process for creating an effective implementation plan and guidance for gaining board approvalNew case studies that illustrate how successful organizations handle the annual strategic planning processA new chapter on addressing business model shifts and technological and clinical advances at each step of the planning process

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
296
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781567938999
Verschijningsdatum:
1/08/2017
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 226 mm
Gewicht:
453 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 238 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.