Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book addresses the challenges that healthcare organizations experience when attempting to manage the emergence of troublesome events or crises. It illustrates how experiences gained from event and crisis containment efforts can better prepare these organizations to prevent and/or manage other crises they may experience. Using a model outlining the relationship between a mismanaged event and the triggering of a crisis, the author defines the role of the leadership in healthcare organizations when developing, launching, and managing plans and programs to deal with these dangerous challenges brought on by crises, catastrophes, and disasters to their stakeholder networks. Readers with expertise in leadership and crisis management in general and healthcare management specifically will find this text useful in linking leadership expectations and competencies to event and crisis containment efforts.