Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Health and wellness tourism is booming around the world. The by-products covered by this segment are: climatism, thalassotherapy,thermalism, SPA, medical tourism, aesthetic tourism, assisted residences, as well as accessible/inclusive tourism for all. This book also analyzes the relationship between healthcare and happiness, healthy aging/anti-aging and cruises. This work takes a holistic, inter/transdisciplinary, complex and ecological approach. In this paradigmatic perspective, more than five hundred books are analyzed, as well as dozens of magazines from various thematic areas. For this fact, the target population of this book is enclosing, intended for who have to authorize, supervise, design and manage health and wellness tourism companies, doctors, health authorites, investors, entrepreneurs, architects, managers, hotel technicians and tourism, physiotherapists, hydrotherapists, massage therapists, aesthetic professionals, marketers, policy makers, professors, students and the general public, in particular clients/users of these tourism products.