• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Handbook of the Economics of Marketing

Volume 1

Hardcover | Engels | Handbooks in Economics | nr. 1
€ 262,95
+ 525 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Handbook of the Economics of Marketing, Volume One: Marketing and Economics mixes empirical work in industrial organization with quantitative marketing tools, presenting tactics that help researchers tackle problems with a balance of intuition and skepticism. It offers critical perspectives on theoretical work within economics, delivering a comprehensive, critical, up-to-date, and accessible review of the field that has always been missing. This literature summary of research at the intersection of economics and marketing is written by, and for, economists, and the book's authors share a belief in analytical and integrated approaches to marketing, emphasizing data-driven, result-oriented, pragmatic strategies.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
632
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 1

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780444637598
Verschijningsdatum:
21/09/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 235 mm
Gewicht:
1288 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 525 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.