Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door de nationale actiedag kan je online bestelling iets langer onderweg zijn dan normaal. Dringend iets nodig? Reserveer en haal na 1u af in een winkel met voorraad.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door de nationale actiedag kan je online bestelling iets langer onderweg zijn dan normaal. Dringend iets nodig? Reserveer en haal na 1u af in een winkel met voorraad.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This handbook will help your colleagues write better e-mails. And it may have a few ideas that you find useful, too. At work, you likely are in the midst of many professional documents. Your team needs to produce analyses, memos, minutes, proposals, press releases, reports, and write many crisp e-mails every day. Yet how to get this right? This handbook shows you proven techniques for getting your ideas across, every single time. The handbook, based on extensive experience in diverse contexts, is in its third edition. Previous versions have been translated and published in Armenia, Bulgaria, Central America, Georgia, Russia and Ukraine. Primarily targeted at professionals, it may also be useful for students and jobseekers, with sections on essays, cover letters and CVs. The handbook includes chapters on crisis communications, social media at work, and on how to improve your team's performance through lessons-learned summaries. For good ideas to succeed, they need to explained well. This handbook will help you do that.