Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hoe kan een bedrijf succesvol blijven in een eindeloos veranderende omgeving? Hoe belangrijk zijn ondernemers en innovatie voor een moderne economie? Leidt aandacht voor de mens in een bedrijf tot betere prestaties? Bedrijven staan de laatste jaren in volle belangstelling. Faillissementen, bedrijfsschandalen, stakingen, toplonen en dramatische afslankingen zijn schering en inslag. Maar het bedrijfsleven wordt ook gekenmerkt door een exponentiële groei bij gazellebedrijven, en kleine bedrijven die de traditionele businessmodellen hertekenen. Naast prestatiegerichtheid en meerwaarde voor aandeelhouders komt ook de aandacht voor meer mensgerichtheid en goed leiderschap op de voorgrond. De basisvragen in dit jonge, uitdagende vakgebied worden dagelijks opnieuw gesteld. Klassieke concepten houden stand, maar ook vele nieuwe begrippen kennen het daglicht. Dit boek biedt de gemotiveerde student en de geïnteresseerde professional actuele inzichten in management, leidinggeven, ondernemerschap en innovatie. Daarnaast begeleidt het de lezer bij een eerste kennismaking met de verschillende bedrijfswetenschappen: operations, financiën, marketing en humanresourcesmanagement.