Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Si se asume lo académico como un espacio particular donde se desarrollan actividades de producción y transmisión del conocimiento institucionalizado, entonces, los productos comunicativos generados se denominan textos académicos. Éstos presentan patrones de significación admitidos por la comunidad científica. Así, la estructura normalizada por estas comunidades le otorga al artículo científico calidades de documento representativo de los textos académicos. Los estudiantes universitarios enfrentan la lectura de este tipo de textos como una forma de acercarse a la actuación que demanda un nivel académico superior. Si el estudiante, como lector adulto, recurre a estrategias que le permitan el logro de conocimiento, podrá contemplar la necesidad de supervisar y regular su propio proceso lector. Por otro lado, el docente propondrá tareas que evidenciarán el uso de tales estrategias.