Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This guide presents both a conceptual framework and detailed implementation guidelines for general computer science (CS) teaching. The content is clearly written and structured to be applicable to all levels of CS education and for any teaching organization, without limiting its focus to instruction for any specific curriculum, programming language or paradigm. Features: presents an overview of research in CS education; examines strategies for teaching problem-solving, evaluating pupils, and for dealing with pupils' misunderstandings; provides learning activities throughout the book; proposes active-learning-based classroom teaching methods, as well as methods specifically for lab-based teaching; discusses various types of questions that a CS instructor, tutor, or trainer can use for a range of different teaching situations; investigates thoroughly issues of lesson planning and course design; describes frameworks by which prospective CS teachers gain their first teaching experience.