Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Je cadeautjes zeker op tijd in huis hebben voor de feestdagen? Kom langs in onze winkels en vind het perfecte geschenk!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Vincent Vermeulen, founder and director of School for Butlers & Hospitality, is the fourth generation within his family to earn his spurs in the hospitality sector. After his career as a butler, which earned him a worldwide network of star restaurants and international luxury brands, among others, he founded School for Butlers in Bruges. However, it was not long before companies asked for his help in improving or even introducing the hospitality mindset. This also resulted in the book What can we learn from butlers. Guestology 2.0 goes a few steps further and includes a methodology that brings to life each company's customer experience DNA thanks to a mapped out six-step path. The path, in which the imput of all stakeholders (management, customers and team) is crucial, aims to result in the implementation of a concrete customer journey as it should be: 100% tailored to the company. Guestology 2.0 is there for any company, regardless of sector.