• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Kunst & Cultuur
  4. Graphic Design Portfolio Strategies for Print and Digital Media

Graphic Design Portfolio Strategies for Print and Digital Media

Robert Rowe, Gary Will, Harold Linton
Paperback | Engels
€ 118,45
+ 236 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book presents the task of creating that all-important portfolio for today's print and interactive design fields in a manageable series of steps.

Portfolio Laboratory for Graphic Design serves as a sourcebook for graphic design students who are planning the design of their portfolio for applications to graduate schools, grants, scholarships, employment opportunities, and fellowships. Strategies in design principles are illustrated with examples of successful portfolios from design students along with tips and insights from top professionals in the field.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
136
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780136140313
Verschijningsdatum:
28/12/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
213 mm x 269 mm
Gewicht:
362 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 236 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.