• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Bedrijf & Technologie
  3. Informatica
  4. AI
  5. Global Marketing in Times of Disruption

Global Marketing in Times of Disruption

Hardcover | Engels | Review of Marketing Research | nr. 22
€ 199,95
+ 399 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Global Marketing in Times of Disruption, Volume 22 in the Review of Marketing Research series, delves into the multifaceted disruptions reshaping the domain of international marketing, fuelled by shifts in geopolitical dynamics, technological advancements, and consumer behaviour. A diverse selection of international authors contribute to our understanding of the implications of disruptions for global marketing strategy, based on their impact on firms, markets, consumers, and policy makers. They address the range of disruptions across four categories: anti-globalisation and nationalistic sentiments; trade wars; climate change; and digital platforms and payment technologies.

The convergence of these disruptions has fundamentally altered the dynamics of international marketing, necessitating a paradigm shift in how firms approach global market expansion and consumer engagement. Agility and adaptability emerge as indispensable attributes for marketers seeking to navigate the complexities of the global marketplace. By embracing innovation, sustainability, and a nuanced understanding of local contexts, firms can position themselves to thrive amidst disruption and seize opportunities for growth in an increasingly turbulent global landscape.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 22

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781805922513
Verschijningsdatum:
1/12/2025
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
403 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 399 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.