Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The work of the Italian composer Giacinto Scelsi (1905-1988) brings a special urgency to the main questions of musical thought. These questions concern subjectivity in composition and music making; the relationship between sound, structure, and form; the relationship between improvisation and composition; and the role of musical writing in terms of composition and performance. This is undoubtedly also the product of his complex working method, in which improvisation, composition, musical writing, and performance follow one another, each imposing their own, often divergent, mark on the end result. The opening of the Isabella Scelsi Foundation archive in Rome in 2009 highlighted the significance of the composer while facilitating new research perspectives on his work. Now is the right time for a larger publication to document and propagate recent results and new approaches.