Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Based upon the writings of Mead and Peirce, the gestural-semiotic approach employed in this work explicates the connotative domain of music, the denotative domain of poetry, and their confluence in Schumann's Op. 39. As a work of literary and musical criticism, this study examines the poetics of Eichendorff and the musical aesthetics of Schumann in ways not previously discussed. Most importantly, in this radically interdisciplinary study the phenomenon of song is treated bilaterally - as a hybrid aesthetic expression, not unilaterally - as the domain of either music or poetry.